tisdag 1 november 2011

Jag är tillbaka...

...och tro det eller ej,men oj vad jag har saknat bloggen. Dock behövde jag denna bloggfria veckan att samla tankar och kraft till annat. Men nu kör vi så det ryker. Drygt 7 veckor kvar till Julafton. Halva utmaningstiden är förbrukad, visst ser jag resultat, men inte så mycke som jag önskat så nu får jag lägga in en högre växel.

Igår avverkade jag en ganska kort och ganska långsam promenix med båda barnen under dagen och senare gick lillen och jag ut på en riktigt ordentlig PW på kvällen. En timme pinnade jag på allt vad jag kunde i mörkret och svetten bokstavligen rann om mig, underbar känsla!

Nu sitter jag i soffan med bennen uppslängda på soffbordet och njuter av en smootie gjord på exotiskfrukt-mix, 1% kesella, lättmjölk och en banan. Ljuvligt gott och mättande. Har precis avverkat dagens PW efter att ha lämnat storan på dagis. Ett styrkepass också sen känner jag mig nöjd för dagen.

Har tyvärr börjat få lite känningar i mina knä när jag springer så jag promenerar mest igen. ka prova att springa igen senare i veckan, får jag ont igen får jag väl snällt besöka farbror doktorn. Att springa är ju så skönt!!!


Veckans schema:

Måndag: 1 timmes PW

Tisdag: 40 minuters PW, Styrkepass, JOBBA på kvällen=) Gissa om jag längtar?! Åh vad jag behöver egentid just nu. En pigg och alert 7-månaders kille som är överallt och ingenstans och pillar på ALLT och en 3-årig tjej som tycker att hennes ord är lag=)

Onsdag: 1 timmes PW, styrkepass endast mage

Torsdag: 1 timmes PW, styrkepass hela kroppen

Fredag: 40 minuters PW med BÅDA barnen, pilates pass

Lördag: Prova jogga, annars PW 1 timme, styrkepass hela kroppen

Söndag: 1 timmes PW

Mat-biten, att äta frukost INNAN jag tränar på morronen har jag lagt ner. Det fungerar inte. Maten växer i munnen på mig och sen mår jag otroligt illa när jag skall träna. Tränar/PW jag först och äter efter det kan jag äta så mycket mer och maten smakar otroligt mycke bättre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar