onsdag 2 november 2011

Vad vill jag?!

Trött, tröttare, Jessica. Ja ungefär så känns det idag.

Igår var det min tur att ha egentid på kvällen och mitt val vara att åka och jobba några timmar. Jag jobbar som fristående hudvårdskonsult och hade världens roligaste tjejkväll. Idag är det makens tur att ha egentid och han ska träna fotboll. Innan han sticker iväg har jag knappt en timme på mig att göra något då han busar med kidzen. Där frågan....borde jag vila, är sjukligt trött...eller borde jag ge mig ut och testa benen i joggingspåret?! Tror minsann att jag blir piggare av att ge mig ut i friska luften en stund och rensa tankarna.

Dessutom är det lite halvfuktigt väder ute, perfekt för mina lungor att springa då. Blir inte alls lika trött/"öm" i lungorna när det är fuktigt ute som när det är torr eller kall luft. Sagt och gjort, dags att rota fram tightsen, som jag för den delen känner mig såååå fåningi när jag springer, känner mig ju naken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar