lördag 5 november 2011

Veckans svettigaste pass...


Var utan tvekan fredagskvällen, vilken kväll. Helt magisk!!!
Jag hann aldrig ta någon PW under dagen, det skulle handlas, jag skulle hem till min mormor och morfar och mycke annat. Men al motion jag missade under dagen tog jag igen med råge på kvällen.

Vi var och såg ROXETTE på stora arenan i Malmö. Jag var i extas när jag kom hem. Kunde knappt sova. Jag vet inte när jag hade en egenkväll såhär senast. Ingen man och inga barn, bara jagoch en massa goa vänner.

Först var vi på restaurang och pt supergod middag, kyckling i gorgonzolasås och rotfrukter och det slank även ner två galsvitt. Jag slapp tom att vara chaufför;) Sen begav vi oss ut på arenen och rockade hela kvällen. Jag är nog fortfarande i extas, skriver osammanhängande och vill bara fortsätta att dansa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar