torsdag 29 september 2011

En bra dag och en mindre bra dag...

Igår var en bra dag. En rask PW och ett varv jogging. Minstingen gnällde 95% av tiden. men jag gav mig den på att det skulle gå och det gjorde det.

Idag är en inte riktigt lika bra dag!
Minstingen gnäller HELA TIDEN!!!!! Jag får inte gjort ett dugg. Jag tappar tålamodet, är INGEN bra och pedagogisk mamma. Gnäller själv och känner mest för att ge upp och sätta mig och tjuta någonstans. Men vad hjälper det?

När storan är hämtad på förskolan blir det en rask promenad ner till byn. Sen blir det förhoppningsvis ett styrkepass ikväll när Andy är hemma och tar hand om gulliganerna så jag får lite egentid. Har jag tur hinner jag kanske springa ett varv då också. Hur underbart hade inte det varit? Komma ut en timme själv i friska luften. LJUVLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar