torsdag 22 september 2011

Idag har jag...

* Powewalkat 1 timme
* Gjort ett pilatespass på 20 minuter (har en bra video hemma)

Ätit: Frukost: 2 ägg + en kopp kaffe
         Lunch: 2 knäcke med tofiskröra och sallad
         Middag: Kött, potatis, sallad
         Mellanmål: avocado med keso

Tilla alla måltider dricker jag bubbelvatten med citronsmak. Någon last skall jag minsann behålla;)

Borde ha klämt in ett mellanmål till, men detta är bra mycket mer än vad jag brukar få i mig på en dag, så jag är nöjd.

I morron är det min "svullar-dag" då får jag äta vad jag vill hela långa dagen. Det blir god köttgryta med massor av grädde, efterrätt, lite godis och förhoppningsvis ett glas vin. Det är jag välförtjänt av efter en bra startvecka. Jag har inte gjort riktigt så mycke som jag tänkt, missat en powerwalk då jag var tvungen att åka till doktorn med lill-fisen, men veckan är inte slut. Och jag har rört mig betydligt mycke mer än vad jag brukar. Har dessutom inte ätit EN ENDA GODISBIT!!!!!! och inte druckit ett enda glas cocacola. Ni som känner mig vet vilken bedrift detta faktiskt är för att vara JESSICA!!!!

I morron blir det vägning och mätning. Vikten och måtten i morron kommer jag att räkna som min startvikt och mina startmått då jag glömde göra detta i måndags, klantigt, men så är det.

Innan helgen är slut skall jag dessutom slänga in ett schema för nästa vecka så jag har lite att gå efter. Jag måste pressa mig lite mer än vad jag har gjort denna veckan, Nu är jag igång och veckan har minsann inte varit allt för tuff. Lite mer mat, bra och nyttig mat och liiite längre och snabbare powerwalks. Styrkan tar jag det lite lugnare med.

Nu skall jag gå och lägga mig. Har riktigt tuffa nätter med minstingen som är förkyld, trång i lutrören och rosslar till tusen. Han sover oftast inte mer än 20-30 minuter i taget = trött mamma!!!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar