fredag 23 september 2011

Så var det, det här med att äta...

Att äta  frukost är verkligen INTE min grej. Att äta frukost är bland det värsta som finns. Idag var en sån dag då maten växte i munnen utan att jag ens öppnat kylskåpet. Men inte kan jag ge mig på en PW utan att ha fått nått i lilla (läs. pluffsiga) magen. Idag blev det en NUTRILETT Bättre än ingenting alls. Jag dricker INTE denna för att hoppa över mat och på det viset gå ner i vikt. Jag dricker denna för att överhuvudtaget få i mig någonting!För mig är det en jättestor utmaning att få i mig fem mål mat på en dag. (frukost, mellis, lunch, middag och tillsist mellis igen) Men skam den som ger sig!

Nu är det snart dags för dagens första PW. Det blir med en tung emmaljungavagn lastad med två barn. Minstingen i vagnen och storan på ståbrädan. Lagom tungt och härligt;) Gissa om jag önskar mig en lite lättare joggingvagn?!

Jag hade tänkt hinna med två PW idag. Första blir till Willys och inhandla allt gott till ikväll. Den andra blir i eftermiddag ner till byn för att lämna ett paket till svärmor. Den första kommer vara ca 45 minuter och den andra ca 1 timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar