torsdag 22 september 2011

Man tager vad man haver


Jag har ju bestämt mig för att intesätta min fot på ett gym. Inte just nu iaf, inte innan jul. Jag ska verkligen testa hur mycke jag kan uppnå utan gym, personligtränare och dietist. Jag har inte mycke redskap hemma med har skramlat fram det jag hittade i vår garderober.

1) Ett kvastskaft, jag snodde det som satt fast på moppen så fråga mig inte hur jag skall städa nästa gång, men vem behöver städa innan jul?!

2) En "shake"-hantel som Andy beställde för längesen på tv-shop men som glömdes bort och aldrig blev använd

3) Ett "gummiband" detta är också Andys som han skulle ha till att träna upp sin rygg och nacka, detta har också förblivit oanvänt ;) Ser ni ett mönster?!

4) Mina easytoone-skor. Dessa är liiite använda iaf. Men de skall användas flitigt numera!!!

5) Två hantlar, också Andys, räkna ut själv om dom är använda eller inte ;)

Detta är vad jag har i dagsläget. Jag vill införskaffa en pulsklocka, en stegräknare, en mp3-spelare och lite bättre träningskläder. Men det kommer. Jag skall till Ullared om 3 veckor och då slår jag på stort.

Jag försöker även förhandla mig till en jogging-vagn här hemma. Det går framåt, men jag är inte i mål ännu. Någon som kan rekomendera någon bra vagn att jogga med? Helst en jag kan använda annars också. Dvs INTE med hjul stora som cyklehjul. Kan man jogga med en Urban Jungel? Babytravel? Babyjogger City elite? Ju billigare ju bättre;)

Åh nu kom jag på....nya löparskor.....mina är nog för gamla....HUR gamla löparskor kan man använda?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar