fredag 30 september 2011

Vägnings och mätning

Det låter som jag skall på besiktning på BVC. Men var det dags för mig att väga mig. Borde antagligen mäta mig också, men har inte orkat leta fram mitt måttband. Men som sagt, tillbaka till vågen. I morse när jag ställde mig på den där lilla hemska saken som mest bara stirrar på mig i badrummet så visade den 64,2 kg. Jag har gått ner 0,5 kg på en vecka. Hur hemskt det än är så är jag lite besviken, jag hade hoppats på närmre 1 kg. Skall jag hinna gå ner 6,2 kg till, innan jul så får jag minsann lägga på ett kol. Kanske sluta baka cupcakes och ta tag i mat-biten också. Känner mig väldigt flitig med motionen/styrkan, men som sagt så var det detta med maten...

När jag har lämnat storan på förskolan blir det en lång och skön PW, sen blir det max-test av plankan, armävningar och crunches.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar