söndag 25 september 2011

Världens sämsta karaktär

Japp så är det! Jag har nog världens sämsta karaktär, eller åtminstone Sveriges sämsta. Jag tänker skylla på det idag och ta nya tag i morron.

I fredags var det lätt att låta bli allt gott, jag var inte sugen ett dugg. Igår var det helt kört. Andy föreslog myskväll med pizza, chips, lite vin, godis och film. Jag föll pladask! Jisses vad vi krängde och fortsatte idag....idag har jag inte ens tait min dagliga PW. Skäms Jessica ;)

Ny vecka i morron och nya tag!
Jag SKA klara detta, jag SKA, jag SKA, jag SKA!!!!
Kom igen JESSICA!!!!!

Det jag däremot har gjort, är att jag har lagt upp ett "schema" över hur jag skall träna de kommande veckorna. Hur många PW det skall vara varje vecka, hur mycke styrkepass och när jag så smått skall börja byta ut PW`s mot lätt jogging. Jag känner mig väldigt nöjd med mitt upplägg, nu gäller det bara att följa det också. Men detta är givetvis inte ristat i sten, märker jag att det blir för tufft eller attjag klara mer så kommer jag givetvis att ändra. Jag känner inte min kropp så som den är just nu, det gäller att vara försiktig och lyssna på alla signaler.


Förresten igår klarade jag 23 armhävningar (dock gör jag dom på knäna) så mitt mål blir att klara 50 stycken på julafton. Tänk vilken underbar julklapp till mig själv, en riktig investering i min kropp och knopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar