tisdag 11 oktober 2011

Back on track

Nu är jag tillbaka på banan igen. Febern är borta, tyvärr är rösten också det. Men den tränar jag minsann inte med, så inga mer ursäkter här inte. Nu har jag legat på soffan och latat mig flera dagar. Min älskade make har passat upp mig och skämt bort mig, jag ser INTE framemot vägningen på fredag...

Nu väntar en ny vecka och mer träning, jag längtar. Har saknat mina långa promenader som ger så mycke friskt luft och energi.

Denna veckan skall jag genomföra:
6 Power walks
4 styrkepass
2 jogging-rundor

Jag skall dessutom hitta några nya övningar till mitt styrkepass. Måste ha mer utmaning för min mage. Hur mycke träningsärk jag än har i resten av kroppen så känns alltid magen oberörd. Och den är nog det stället så kroppen som behöver mest utmaning. Dessutom är mitt mål att ha gjort två NYA styrkepass, så att jag har tre att välja mellan, jag VET ju om att omväxling i träningen är det mest effektiva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar