onsdag 5 oktober 2011

Knasig start

Idag försov vi oss. Japp, du läste rätt. Jag lyckades försova mig med två småbarn hemma. Barnen vaknar ALLTID vid 6 eller strax där efter. Storan skall lämnas på förskolan kl 9 så det brukar vara gott om tid. Idag skulle minstingen till BVC 9:40 så jag hade tänkt dusha och göra mig helt fix-färdig innan lämning. Jag vaknade och tittade på klockan...8:20....jisses i pannkakan, minst sagt stressig morron. Osminkad och odushad mamma till BVC. Men vi hann till förskolan till 9 och till BVC 9:40 och en promenad i RASK takt blev det dit och hem, kanon! Så jag tackar barnen för en skön sovmorron.

Väl hemma från BVC körde jag styrkepasset och hämtade sedan hem storan tidigt så hon får sova middag hemma idag. Hon är precis på gränsen om hon behöver sova eller inte och vägrar oftast sova på dagis. I eftermiddag ska vi på play-date och jag vill att hon sover innan så därför blev det tidig hemgång idag.

Nu väntar jag på att båda kidzen ska somna så jag kan hoppa in i dushen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar