tisdag 4 oktober 2011

Hoho

Jag lever;)

Vet om att det har varit väääldigt tyst här dom senaste dagarna. Förkylningar, vakna nätter, trottsiga och skrikiga ungar har avlöstvarandra. Idag har hela dagen spenderats på BUS (Barn och Ungsomdssjukhuset i Lund). Minstingen har varit på rutin röntgen.(Han har haft en njursjukdom när han var väldigt litn och var mycke sjuk då)

Men jag har minsann tränat ändå =)
Idag gick jag och minstingen en lång promena inne i Lund när vi väntde på att pre-medicineringen skulle verka. I lördags gjorde jag det tuffaste PW/joggingpasset ever! Först en lång PW på drygt en timme, sen TVÅ varv (PW) på den långa slingan i väldigt högt tempo och sen ett varv jogging. Efter detta var jag helt slut, men gick direkt hem och körde ett styrkepass, sen var det vilodag i söndags!

Motionen och styrkan känns helt ok, inga problem att få in i min dag med ungarna. Men nu är det de med maten igen. Fy vad kass jag är på detta. Måste verkligen ta mig i kragen och ÄTA!!!! Jag äter på tok för lite och helt fel saker. Det är mitt nästa delmål. From i morgon skall jag fokusera på att äta!

Nu ska jag fokusera på att sova....

1 kommentar: