onsdag 19 oktober 2011

I DID IT!!!!!

Bara så ni vet så har denna tjejen ätit frulle idag. Eller tja, druckit frukost i alla fall. En burk kesella 1%, 1 dl hallon och några matskedar vatten, mixade detta och drack. Hur gott som helst! Jag har inte ens druckit min första kopp kaffe ännu, klockan är strax tio och jag håller inte på att gå under. Jag börjar tvärtom nästan känna hungerskänslan komma smygande igen. Den som inte brukar komma förrän strax efter två, underbart!!!!!

Styrketräningen igår blev gjord, men inte med någon större inlevelse då jag hade två barn som gnällde och inte alls var så samarbetsvilliga som jag hade hoppats på. Så idag blir det faktiskt ett styrkepass till när lilleman sover och sen jogging när maken kommer hem. Jag saknar min träningsvärk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar