onsdag 12 oktober 2011

Darrigt

Körde styrkepasset igår. Guuuuud vad underbart det kändes. Som min kropp längtat efter att få svettas lite. Efteråt var ja darrig i armarna till tusen, underbara känsla. Nästa vecka skall jag prova öka vikterna. För nu känner jag att jag har koll på HUR övningarna skall utföras. 
Givetvis hann jag med en promenix också, dock inte så lång som jag önskat. Men jag måste säga att efter ett par dagar på soffan så var benen otroligt stela och mina lungor är fortfarande inte helt ok. Blir ingen jogging förrän tidigast slutet av denna veckan. Hur mycke jag än vill så skall jag lyssna på min kropp. Jag har inte tid att vara mer sjuk nu!

Ser inte alls framemot att väga mig på fredag och det var inte så det skulle kännas, det var inte alls det som var meningen med utmaningen. Så jag kommer hoppa över vägningen på fredag och ta det nästa fredag. Även om jag vill väldigt mycke så är det väldigt viktigt för mig att lyssna på min kropp och knopp.

1 kommentar:

  1. Du e duktig du!
    Helammar du?
    Hur gammal e din bebis?
    Synd att du inte bor i Sthlm,
    kunde vi pw ihop :)
    Fick barn för 4 mån sen å har 4.3 kg kvar
    av gravidkilona.
    Har precis köpt gymkort å vill som dig
    komma i riktig bra form.
    Mitt problem e inte maten.
    Jag äter inget sött alls utan motivationen
    att pw.
    Tkr d e så tråkigt!
    Gymmet e roligare tkr jag personligen.
    Ville bara lämna en kommentar :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera